By Azeroth#24. Więc od razu mówię, że nie moje. .
Jest to skok, działa on tym sposobem, że dajemy actionid podane w skrypcie nad rzeczką, wtedy się przeskakuje rzeczkę. można ustawić w którą stronę się skacze, jest 5 stron: south - na dół north - na górę west - w lewo east - w prawo auto - w tą stronę, w którą się idzie. ; p reszta jest już w skrypcie. ; P
w data/movements/movements.xml dodajemy:
Spoiler:<movevent event="StepIn" itemid="102" script="skok.lua" />
pogrubione jest id podłogi z której się wyskakuje, można zrobić kilka takich linijek z innymi id. teraz w data/movements/scripts tworzymy skok.lua
Spoiler:function skok(cid, o_ile, dir)
if(dir=='north')then whatDir = 0 elseif(dir=='east')then whatDir = 1 elseif(dir=='south')then whatDir = 2 elseif(dir=='west')then whatDir = 3 elseif(dir=='auto')then whatDir = getPlayerLookDir(cid) end
local newpos = getPlayerPosition(cid) if(whatDir==1)then newpos.x = newpos.x + o_ile elseif(whatDir==2)then newpos.y = newpos.y + o_ile elseif(whatDir==3)then newpos.x = newpos.x - o_ile elseif(whatDir==0)then newpos.y = newpos.y - o_ile end doTeleportThing(cid, newpos) end
function onStepIn(cid, item, pos)
local actiony = {562, 561,563,564,565} -- id podlogi z ktorej skaczemy local o_ile = {4, 3,1,4,6} -- o ile ma skoczy local strona = {'north', 'auto', 'south', 'east', 'west'} -- strona w ktora ma teleportowac
for i=1, #actiony do if(item.actionid==actiony[i])then skok(cid, o_ile[i], strona[i]) doPlayerSay(cid, 'JUMP!', 16)
end end end
|